hoppas pappa blir nöjd nu -.-

pappa har haft massa snack med mej om att jag måste börja planera min tid så att jag hinner med saker, för jag har ju "sååååå mycket att göra, speciellt skolarbete". så jag tänkte att jag ska fan ta och lyssna på honom och skriva upp här vad jag vill ha gjort idag och så får vi se hur det blir med det :)

  • läsa 50 sid i min engelska bok
  • köpa leggings i sollentuna c
  • sola med pallelito
  • göra rehab/gymma med ellen (?)
  • köpa gardiner och skor med mamma

okej, det får fan räcka, kommer aldrig hinna med mer än så ! ajja, dags att börja läsa då, bleeh på det.. förresten- hur fan fixar man så det går att mmsa och ta emot mms på mobilen? jag har fått de jävla inställningarna skickade till mej tusen ggr och har gjort precis som de säger varje gång men det fungerar fortfarande inte, nån som har nån lösning? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0