immunförsvar som superman

bleeh.. vaknade imorse med ont i magen precis som igår, och så kände jag mej typ helt matt. iallafall så tog jag mej upp, tog en alvedon och gick till skolan. under första lektionen kände jag att jag bara höll på att typ falla ihop och kunde verkligen inte koncentrera mej. då tänkte jag att det är nog bättre om jag går hem och vilar lite och så under hål timman som vi skulle ha efteråt ..
när jag vaknar sen så typ fryser jag och typ mår bajs illa. blev skit rädd eftersom vinterkräksjukan går i volleyboll husen nu och jag verkligen inte klarar av att spy.  usch,usch,usch.. iallafall så är det därför som jag inte har bloggat någonting idag. jag ska föröska sova så mycket som möjligt, för man kan ju inte kräkas i sömnen, eller hur? haha (a)


nu blir det nog filmtime för min del.. det är bra att ha massa ganska trök och onödiga filmer nerladdade eftersom jag typ alltid vill checka film när jag är sjuk! :)



typisk sån b-film som jag har laddat ner, för den är väl inte direkt bra, eller?

Kommentarer
Postat av: ellen

den SUGERRR

2010-01-29 @ 18:20:31
Postat av: hanna

märkte det, hahahah.. typ vad jag hade förväntat mej. jag satt typ och garva åt filmen :p

2010-01-29 @ 19:37:43
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0