jag äger!



för er som inte är tillräckligt pålästa och inte vet att jag hade namnsdag igår så hade jag det iallafall. fick ett grattis av farmor och farfar som vanligt, de har koll dem! iallafall så fick jag den här boken, Du äger, av familjen idag som en typ försenad present eller nått. det är typ nån bok om självförtroende och självkänsla och sånt. asså jag vet inte riktigt vad jag tycker om sånna böcker, mamma tyckte jag skulle läsa nån annan bok av hon Mia Törnblom förut som helle Självkänsla nu eller nått sånt, men den va bara konstig och långtråkig tycker jag. hoppas på att den här är lite bättre! skulle det vara så att man kan få bättre självkänsla av en bok så är det ju lungt värt att läsa den dock, därför ska jag nog ta mej ann dan här boken när jag är klar med mina andra haha- om jag hinner! haha, är ju inte säkert att jag gör det med tanke på att det här skulle bli en mycket jobbigare termin än den förra, så det kanske blir i sommar ist.. nångång iaf! någon som har läst någon av mia törnbloms böcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0