jag hjärta linns kamera

va inne hos linn en stund för ett tag sedan och pratade lite och hjälpte henne att fixa lite till läxan och sånt. iallafall så satt jag och kollade på hennes bilder i hennes kamera och reagerade över hur snygga alla va, haha!  nej men ärligt talat, många såg sjukt mycket bättre ut än vad de gör i verkligheten. tydligen så har linna kamera nån tokig funktion som heter smink iallafall som helt enkelt gör så att hudtonerna sjunker ihop typ? häftigt som fan ju! det vill jag ha på nästa kamera som jag köper, sjukt härligt om alla finnar och andra fula saker som varje människa (utom typ sofia som har mirakelhud!) har.. nu vet jag en till sak att önska mej när jag fyller år! hehe, det är ju bara typ... ett halvår kvar om typ två månader (a).

nej, nu har tiden runnit iväg som vanligt! jag måste sova, haha :) godnatt! ♥



den här bilden tror jag är tagen med "smink på", för sådär fin hud kan väl ingen ha? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0