kanske ska börja vara lite social

nyduschad och klar! ikväll blir det engelska plugg, ska dock försöka göra det lite fort så kanske jag kan kolla på film med några sen? nån som är sugen eller vet nån bra film? :)


iallafall så gick träningen väl inte super bra. jag va super taggad i början och var riktigt sugen på att spela, men när första övningen började så sögs all glädje ur mej. vet att det var fler som kände samma sak vilket ledde till att den almänna kvalitén på träningen sjönk grovt. dock så klarade jag väl mitt mål lite halvt som halvt iallafall.. jag slängde mej på massa bollar i övningar, när det kommer till vanligt spel så är det dock svårare. menmen, det är bara att kämpa på och försöka, sen så kan man inte göra mer! (förresten, på minnelse till mej själv igen: glöm inte att göra extra magstyrka imorgon och kolla lite extra i pärmen på målen från utvecklingssamtalet och defenspositioner!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad taggad

2010-01-28 @ 22:04:19
Postat av: josefinedholm

Hanna är söt :D

2010-01-28 @ 23:18:15
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: hanna

josefin är bäst! (y) <3

2010-01-28 @ 23:20:22
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0