livsplanering

haha, kanske överdrev lite på min fina lista, men de två första punkterna klarade jag iallafall. dock behöver jag mer leggings oxå, men jag får flipp, alla leggings är för korta. asså jag har långa ben, visst, men de är fan inte såå långa! nej, bajs på det alltså.. jag ska fan starta en klädkedja för långa människor sen ska jag bli rik och leva "the good life" som jag och ellen snackade om igår. det ska bli mina nya livsplaner. eller så gifter jag mej med en rik snubbe och så dödar josefin honom sen delar vi på pengarna. eller så blir jag helt enkelt sjukt grymt volleyboll proffs, dock tjänar man inte tillräckligt på det tycker jag. hmm, det får nog bli det där med att gifta sej rikt asså, hehe (a) pengar är livet!


långa ben, långa ben, läskig mage, långa ben, långa ben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0