min kropp äger inte!

asså det är någonting cp med min högra fot! ända sen jag stukade den för typ ett år sen så har den knäckt nör ag har lixom snurrat på foten, sådär som man kan göra för att värma fotlederna ni vet? iallafall så gör jag så typ hela tiden och så äre typ nån sena som lixom hoppar över den andra eller nått, men nu på träningen så lixom kom den där senan fel asmånga gånger så att det gjorde skit ont! nu när jag sitter här vid datan och bara satte ner foten i golvet blev det så igen, asså det gör bajs ont och jag fattar inte vad fan det är som är fel på mej? jag kanske ska skaffa rollstol så jag slutar göra illa mej överallt.. men isåfall lär jag väl få ont i rumpan eller liggsår eller vad fan som helst. jag är helt enkelt inte menad till att vara hel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0