orolig

för ganska länge sen, i typ åttan så har jag ätstörningar. jag åt knappt någonting, sa allitd att jag "redan hade ätit" eller "inte var hungrig". åt jag för mycket blev jag illamående, även fast det egentligen inte var super mycket. just nu ser jag min kompis gå igenom samma sak, eller jag vet ju inte om det är så men det skulle mycket väl kunna vara det. det gör mej galet orolig faktiskt, men jag vet lixom inte vad jag ska göra. hon säger att hon mår illa om hon äter för mycket, mycket mer säger hon inte. asså det är ju inte säkert alls att det är någonting, men man börjar ju tänka när min matkompis plötligt försvinner?  nån som vet vad man kan göra?




 ett inlägg från min gamla blogg då jag tyckte tre mackor va mycket och skriver "då kanske man kan visa sig beach 08 ändå" som om jag vore tjock.

http://gethanna.blogg.se/2008/may/cp-mage.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0