skåne, kurder och bögar in my <3

idag har det då inte hänt super mycket pratat runt med lite folk på msn och bara tagit det allmänt lungt.. ganska tråk! iallafall så pratade jag lite med josefin som fick den grymma idén att istället för att åka hem nästa vecka när det är hemresehelg så åker jag till skåne. och så blir det nog, skåne och partyparty med skåne folk, sen förhoppningsvis så blir det shopping i malmö på lördagen och mys med josefin på söndag dag innan jag åker tbx till Fallöking. kommer bli bäst! dock så betyder det att jag inte kan träffa bögen och pallelito som jag hade tänkt, men som tur är kommer det nog en till hemresehelg snart. då ska jag definitivt hem och shoppa med brudarna! fail för mej att både palle och ellen har börjat sitt nyttiga liv, jag saknar våra tjockiskvällar med B & J och sånt.. de kanske kan få ett litet återfall när vi ses nästa gång? (a)



puss, peace & love ! ♥


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

Vi kmer ha de feeeeeeeeeeeeeeeett!! <3

2010-01-31 @ 01:59:28
URL: http://josefinedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0