skrivbrist och snölek

hallå hallå, idag känner jag verkligen att jag inte har någon inspeartion till att blogga, det kommer ju oxå leda till att jag bloggar mindre, haha! så min får gärna komma med frågor och tips på saker som ni gillar att läsa, haha! :)

jag överlevde förvånadsvärt dagen väldigt bra utan att ha läst ut svenska boken, men på onsdag kommer det sora testet, det är då det är dags att skriva om boken! iallafall så ska jag försöka läsa så mycket som möjligt när jag kommer tillbaka. för det är nämligen så att lilla söta sofie propp vill åka pulka, och även fast jag är megabajstrött så kan jag ju inte säga nej, haha! så ut i snön och pulkabacken blir det, på ett duschdraperi- man tager vad man haver! men ni får ha det så bra och glöm inte att leka i snön medans den varar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0