q är en oanvänd bokstav

märkte precis att massa inlägg som jag har skrivit har försvunnit helt spårlöst ut i cyberrymden, inte bra! menmen, vad gör man, det är ju för de håller på och fixar om på blogg.se så allting är fucked för tillfället.. bara att stå ut! :) 

iallafall så är jag sjukt glad för tillfället, ska ju till josefin i helgen där det kommer bli sjukt kuligt! tydligen så har Hanna kanske typ fest, hon har typ fyllt år, perfekt ju- så får man träffa lite folk oxå! iallafall så ska jag nog ut på jakt efter min termometer nu, tror jag har feber, sitter och fryser sjukt mycket och är fullt påklädd och har ett tjockt duntäcke runt mej. vill ju vara frisk nu, får inte missa så mycket i skolan, sjukt jobbigt att komma efter! dessutom så vill jag ju träna, jag suger verkligen nu och tränar jag inte så lär jag ju knappast bli bättre.. nej, nu har jag inte tid att vara sjuk!




ska passa på att städa lite nu så inte bokärringen blir sur när hon kommer imorgon, sen så blir det nog sängen !

godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Tävling uppe i bloggen :)

2010-02-01 @ 06:29:09
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Kicka in hos mig!

2010-02-01 @ 07:33:28
URL: http://welfarekyani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0