yooo bitches

jo, jag har väl inte haft så super mycket att skriva här nu medan jag är hemma, gör inget speciellt typ och är en levande pesthärd, woho! spenderade upp mot två timmar på vårdcentralen igår för alla mina krämpor, hehe.. iallafall så blev gårdagskvällenm lyckad, jag och ellen tog först en låååååångt bad i hennes mega badkar och sedan fixade vi oss och åkte in till stan för att gå på bio och äta lite, super kul! sherlock holmes som vi såg va faktiskt ganska bra, men lite rörig med alla personer, kan dock vara för att både jag och ellen var ganska trötta. iallafall så blir det nog en lök tur med mamma till sollentúna c för att köpa gardiner till mitt kök, skor till moi och leggings som jag är i stooort behov av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0