you broke my heart bitch!

haha, igårkväll när  jag satt och pratade telefon med josefin så skickar hon plötsligt en lite små mysko bild tycker jag..



någon som kan gissa vem det är? jo, självklart är det våran kära Rahlenfeldt.. tydligen så är det asmånga tjejer som dissar hans blogg nu när det kommer ut bilder som inte visar hans perfekta sida som han själv visa upp i bloggen. dock tänker jag skita i de här bilderna och fortsätta drömma om den lilla snyggingen, haha, okej, inte så att jag drömmer honom , men ni fattar! klart, det finns ju bilder på vem som helst när man kanske inte är så snygg som man önskar att man vore, tänk om folk skulle bedöma ditt yttre från en osminkad bild på dej där du ser lite tok ut? inte så kul.. nej, för men kommer Krille alltid va snyggingen som han är i bloggen!


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

HAHAH! ledsen hjärtat ;D

2010-01-13 @ 22:48:03
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, ingen fara! var inte så seriöst ju.. vi alla vet att han är snygging ;) <3

2010-01-13 @ 23:20:56
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: Ellen

JAG HOPPAS DU DRIVER ATT HAN ÄR SNYGG!!!!!! spyr lite han är är ju så äcklig!:O jag hoppas verkligen du skojar hanna...

2010-01-15 @ 18:41:13
Postat av: hanna

nej, jag tycker han är snygg på bilderna på hans blogg :)

2010-01-15 @ 20:09:13
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0