chaaaaos in the system

sitter här vid datan och blev nyss helt tårögd av att jag blev så uppspelt, det blev lite kaos här lixom. jag fick precis reda på att en viss person har blivit nerslagen av en annan person för att folk trodde att han hade våldtagit en tredje person vilket inte var sant typ. dessutom fick jag reda på att annie har sommarstuga i öregrund, där jag har varit i tre dagar nu. det betyder att hon kanske kan spana in den söta killen som serverade oss igårkväll. super gullig och antagligen ny för han var väldigt nervös, hihi.. iallafall så ska jag tvinga annie att hitta honom och fixa hans facebook till mig så jag kan fråga om han har nån snygg lillebror till mig med samma charm. är det inte bara ett typ sommarjobb den där killen har där så tänker jag fanimej tjata lite på mam&pap på att vi ska skaffa landställe i öregrund också. dessutom ringde det lite random fulla skåningar på mobilen samtidigt som nån ringde videosamtal på msn och mamma kom in och fråga något. jag är en upptagen flicka. en trött och upptagen flicka som tränade igår morse klockan 7, lixom vad har hänt med mig? kanske ska börja träna på morgonen i och för sig, så kan jag alltid vara så stolt som jag är nu (a).




en fin bild ifrån solnedgången på öregrund igårkväll, mer bilder kommer imorgon. nu ska jag hoppa i säng! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0