ellen pettersson

dagens blondin kanske jag ska ta och utnämna idag.. och svårt att gissa vem? ellen såklart! hon har gjort massa dumt idag men jag kan ju nämna två saker. bland annat:


Ellens mamma: Jag kom precis hem från ica..

Ellen: Har du handlat mat?


det var alltså inte så att ellen inte förstod att hon hade varit på ica eller undrade varför hon hade handlat mat, utan hon undrade uppriktigt vad hon hade köpt på ica. det andra ellen sa idag kanske inte låter så puckat.. men herregud vad störd hon lät. vi satt och flummade vid köksbordet och åt jordgubbar (familjen + ellen har förövrigt ätit typ 7 liter jhordgubbar idag) när ellen sade: "bajs är nice, bajs luktar bajs". man ba, ahaaa? jag vet hur bajs luktar, hehe..




nu tjatar pappa om att jag ska sova.. stor anledning för mig att hålla mig uppe. dock är jag väldigt trött så jag kanske ska sätta på musik som irriterar dem och sova med ipoden, mohahahah (6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0