glassfest

två stora frågor har jag på hjärtat just nu. ett: är prideparaden idag? och två: är den nya filmen inceptors eller vad den heter så bra som man har hört, vad är det för slags film äns?



förresten så satt jag och pratade med lilla ollis under det tre timmar långa flygresan tidigare idag och vi kom fram till att det är mega töntigt att man tog bort glassen nogger ett tag bara för att det "är kränkande mot mörkhyade". visst, de säger nogger till folk här i trelleborg.. men det behöver inte betyda någonting negativt? bara därför ska vi komma på olika grejer som glassarna betyder, och jag kom på bland annat twister. självklart ska man säga twister iställer för gay/bi/transa/wtfduär. det är ju perfekt! inte bara att namnet passar, utan glassen ser ju nästan ut som pridefärgerna oxå, perfektion! glöm inte var ni såg det först, det var jag som kom på det bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0