hanna är ensamvarg..

Pratade precis i telefon med Hanna och hon tyckte att eftersom hon inte kommer kunna uppdatera från Öland så skulle jag skriva ett gästinlägg idag! Så bara för att Hanna vill det så kan jag väl göra det, haha..

Hmm.. Som ni ser i min blogg så har jag lite extrem bloggtorka (och så är jag på stranden 24/7 så hinner inte heller blogga så ofta men det kommer nog snart igång igen!). Det tycker jag är lite jobbigt med att blogga, att man har svårt att komma på vad man ska skriva, det blir lätt samma sak varje inlägg. Därför måste jag säga att jag är väldigt imponerad på kändisbloggarna som lyckas få varierande inlägg hela tiden. Jag tror man föds som bloggare! hehe..

Som ni säkert redan vet ska vi till Kroatien om en vecka där vi ska stanna i 2 veckor. Efter det ska vi antingen till Sthml eller Fkp. Det suger lite för ingen av oss är 18 så vi får inte riktigt göra vad vi vill. Bajs på det för vi vill ha äventyr vilket blir svårt när man har föräldrar som hänger över ryggen på en och alltid ska veta var man är, vad man gör, vem man är med, vad man ska göra sen, vad man gjorde innan, varför man gör si, varför man gör så, om man har roligt, etc. etc. Det blir lätt att man säger att man önskar att man vaknar en dag och föräldrarna skulle slutat bry sig. Men jag hänger faktiskt inte med i den svängen. Tycker snarare att dom kan försvinna en månad eller så sen kan dom komma tillbaka ett par veckor och sen försvinna igen. Tänk helt ärligt att ha föräldrar som inte bryr sig ett skit. Vem ska du då alltidalltid räkna med? Så måste bara säga: Tänk efter innan ni säger att ni hatar era föräldrar. Egentligen ska inte jag sitta här och skriva så eftersom jag själv säger att jag hatar dom. men det är ju inte dom jag inte tycker om, utan det är ju att inte kunna göra det jag vill göra som jag inte tycker om. Därför blir det skönt när Hanna och jag flyttar in i våran lyxvilla mitt i sthml. Då kan vi ha våra föräldrar, men på avstånd! Kanon!



Nej nu ska jag inte uppehålla er. Kom just på att jag stulit massa dyrbar tid från er, usch vad hemsk jag är! KRAM PÅ ER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0