hej hej sommar!

goddagens!

under dagen har det varit sämst uppdatering och tyvärr kommer det antagligen vara så ett par dagar framöver. bloggen blir starkt lidande av solen, dock ska inte folk sitta inne och läsa bloggar så här fina dagar ändå så det kanske inte gör så mycket. dagen har spenderats med ellen vid badberget.. trevligt värre! vi satt och åt jordgubbar och drack ramlösa medans vi passade oscar och hans kompis när de badade. 

nu har pappa fått lite fnatt och bokade nyss in oss på en camping någonstans typ i ängskär eller vad det nu hette. så nu är det dags för camping med familjen i tre nätter, kan kanske bli mysigt.. men jag är väldigt tveksam! vi kommer iallafall hem på tisdag för att ciccis plan landar på onsdag, så förhoppningsvid hinner jag träffa henne lite innan hon återvänder till skellefteå. madde och oliwer funderar på att komma hit på onsdag eller torsdag, vilket också kommer blir sjukligt trevligt. iallafall så antar jag att vi inte kommer ha något internet på campingen, så vi hörs väl på tisdag kväll eller onsdag.



söker man på ängskär kommer den här bilden bland annat upp.. hjälp vi ska ut på landet. kanske kommer hem till mr victor göransson, HEHE! får väl underhålla mig med att bygga på brännan.


ha det så bra så länge, byyye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0