hejhej spinkyyy

HAHAHA! kolla vilken bild jag hittade när jag kollade runt lite på facebook. jag är verkligen glad att jag började äta och träna på rig så jag har gått upp lite i vikt. dock känner jag verkligen att det räcker nu, hehe.. från 55 till typ 63 på ett år är ganska mycket! jaja, tur att jag vet att det är muskler iallafall. tänk om jag flyttar hem och slutar träna igen, kommer jag se ut såhär igen då? vore ju inte såååå snyggt. tack gud att jag har lite vader nu iallafall!


stackars judebarn! (säger man inte att kameran lägger på några kilo oxå, hahahhaah?) förresten så kan jag ju förklara för alla att det här var på vårat komfa läger efter att vi hade haft "svensexa" med micke på bilden. typ hade målat honom och fixat, därav mina vackra kläder.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0