jaaojaaojaaaaaao!

åååååh my gooooosh! hannas is back in sweden.. fan vad grymt lixom. kroatien var iallafall nicenicenice med schtekväder varje dag utom igår då jag fick se det största åskovädret någonsin. riktigt häftigt fakiskt, det blinkade i flera timmar. andra tuffa saker som har hänt i kroatien är väl att jag och josefin tränade vid typ elva tolv på kvällen två dagar och en utav dagarna såg ett stjärnfall. dessutom så var vi med om typ 50 graders värme första dagen, helt sinnessjukt.. man svettades röven av sig även fast man bara låg stilla i skuggan. inte kul, för vattnet svlkade knappt heller med sina trettio grader vissa dagar. tur att man är viking som klarar hettan! nu känner jag mig riktigt taggad på att träffa en människa som inte var i kroatien och se om jag har blivit något brun över huvud taget! man ligger ju inte och schteker på samma sätt på en segelbåt som man gör när man är på charter typ. men på charter kan man inte segla och vara nära att välta för att det kommer vindbyar på 25 knop, så det så!

jag ska tvinga josefin att ladda över bilderna senare idag så ni får se lite hur det såg ut. hehe, hur är det i sverige då förresten? några big news? har höstkollektionerna kommit ut än? update me!



kroatiens signarturbild från förraåret, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0