muddie in da house

Hej alla rötna ägg, hanna har bett mig att uppdatera denna blogg så ni "läsare" som hon tror sig ha, ska ha något att läsa ;D jag har själv en gång i tiden haft en blogg..dom första dagarna var jag uppe i över 100 läsare sen gick de åt helvete, förstår inte hur folk orkar skriva i en liten ruta om vad dom gjort...fast det är ju klart mycket intressantare att läsa bloggar!
Nu sitter Hanna i kroatien och steker röven av sig, orättvist kallar jag det. Själv åker man ju ner till åhus i 3 dagar med massa roligt folk, men kroatien hade ju vart bättre asså. Som tur är så kommer angelica ner till mig den 11 och stannar i 12 dagar :D det kan inget slå!

här kan ni få lite bilder också..jättevärt att kolla på.
nej jag skoja bara, ni får inga bilder..min mobil vill inte ansluta till datorn!

xoxo motherfuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0