my schnitzel brings all the germans to the yard, and they're like... guten tag!

hejsan hoppsan lillebror!

inte super uppdatering igår inte, men jag hadde massa annat trevligt för mig istället. efter att ha varit på första "mötet" satt jag vid datan och chillade och pratade med lilla luke. han visade mig att han har över 30 stycken volleyboll tröjor, alltså typ landslagströjor och sånt, grymt häftigt! dessutom fick jag reda på att han bara är 18 (91:a) vilket chockerade mig eftersom jag har fått för mig att han är "fett gammal". när ellen vaknade sådär vid halv tre tiden promenerade vi faktiskt till stinsen och hade det göttans, köpte kakor osv. väl hemma var det dags för mig att låna ellens ögonfransfärg, sjukt härligt! nu är mina ögonfransar ganska mycket mörkare än innan, men ellens skillnad är grov alltså! hon som hade typ vita fransar innan, hehe (a). vid tolv tiden gick vi sedan hem till mig där det väntade en liter jordgubbar var på oss.. om det var gott! nu fick ni en liten ointressant snabb sammanfattning av gårdagen och antagligen uppdaterar jag lite till innan jag sticker för idag.



luke står längst ner till höger, hehe.. tillsammans med lite fans ;)



ha en bra dag alllihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0