svedala -> trelleborg

chacha alla bloggläsare, haha!

nu är jag framme i trelleborg efter en timmas bussresor genom lilla skåneland. känner att jag är grym på att beräkna mitt bloggande eftersom jag sa att jag skulle uppdatera klockan nio och klockan råkar vara en minut i nio, hihi. jag är bäst typ! gårdagskvällen och natten med angelica var sjukt grymma, satt och kollade på lite vuxenkanaler i några timmar, låg och skrattade och kommenterade deras performance.. sjukt trevligt! nu är jag iallafall sjukt trött och lite smått irriterad. min knallrosa klänning som jag likey very much men som jag har för små pattar för (TACK MAMMA -.-!) provade josefin nyss utan bh och tror ni inte att den sitter som guten på hennes kropp. jävlasnopphorflicka, hihi! fick förresten se hennes xperia mini, herregud den är verkligen mini! jag gillar iallafall den, sjukt härlig på nått sätt. tror jag ska flörta lite med min kära telefonbutik och se om jag kan betala lite extra och få tag på den mobilen. vore sjukt grymt!



snygga aliens i min säng i falköping, blir väl fler flum pics här i trelle säkert..

nu medans josefin sitter och rotar igenom min väska ska jag ta mig en liten tupplur, cyaaaa bitches! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0