tror inte nån bryr sig.. men som sagt, dokumentation. hehe!

hejhejhallå,

jag lyckades ragga med mig josefin till malmö idag, riktig tur! i malmö hittade jag både en bikini och ett lite väldigt gulligt linne. vet inte riktigt om jag är så söt utav mig så att jag passar i det, men vi får väl hoppas på det. bikinin jag köpte var väldigt enkel och ganska tråkig, men det behövs oxå. en svart överdel och så kör vi på zebrarumpa, hihi!





inte riktigt den överdelen, men den är ganska lik iallafall.

ikväll blir det fiskmiddag här hos josefin innan vi sticker till dala för att umgås med lite av josefins folk, hehe. blir trevligt men antagligen ingen sen kväll eftersom att flyget går 7 från köpenhamn och vi antagligen åker typ 4 eller någonting härifrån. nu har jens kompis olle som också ska med till kroatien kommit hit så jag kanske ska gå ut och hälsa, eller inte.. hehe. hare gött iallafall! PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0