fyra dagar senare

sitter just nu hemma hos världens bästa angelica palm och har haft en toppen kväll. vi köpte hem kina mat, chips, melon, maltesers och så klart massa cola och har nu suttit och myst mega massor på hennes balkong. känns så sjukt bra att äntligen få träffa henne, fy fan vad jag har haft ange abstinens.. haha!




förövrigt så har jag faktiskt haft det förvånandsvärt bra på öland! de två första nätterna spenderades då hos familjens kompisar i någon typ golfby vilket var sådär med tanke på att jag inte spelar golf. dock lyckades de övertala mig, som ni läste i inlägget under, jag slog 75 meter! fett stolt, det var lixom med en järn nia så den skaman lixom inte slå längre än så med heller. hehe, kanske ska göra som massa andra volleyboll spelare och satsa på golfen istället (det är ju liiiiite mer cash i golfen lixom) ;)! de två andra nätterna spenderades på löttorps camping, och herregud vad jag trivdes där! haha, som josefin sa "DU din jävla stockholmare, på en CAMPING?!", men vi bodde i en liten ministuga och campingen var verkligen perfekt. minigolfbana, hoppborgar (SJUKT KUL!), vattenrutchkaneland (ÄNNU ROLIGARE!!!), beach volley, fotboll, lång fin strand, toppen väder, varmt i vattnet, "ungdomsgård" och framförallt sjukt härliga människor! bella från umeå som var typ lite ansvarig för ungdomsgrejerna typ var en sjukt härlig brud som jag diggar till tusen, måste fan hitta henne på facebook.. hon skulle ju kanske flytta till stockholm och grejer, haha! jaja, kanske inte är så intressant, men jag måste verkligen säga det.. öland är fett fint och är ni där så bo på löttorps camping, den är bäst!



KOLLA VATTENRUTCHKANORNA! haha, som en liten unge (a)


nu ska jag hoppa in och förstöra alla angelicas ego bilder som hon håller på och tar, efter det blir med mysmysmys i sängern. ska mysa lite extra till madde oxå, lovar! förresten så åker jag bussen till trelleborg vid 7 imorgon  bitti så jag lär uppdatera vid nio tiden eller nått när jag kommer till josefin. ni får hare gött iallafall alla tönga läsare, tycker det är kul att jag iallafall har lite besökare kvar trots internetbristen. tackar josefin som iallafall höll lite liv i bloggen. PUSS!


Kommentarer
Postat av: palle

omgggg hannaaa!!!! du har varit på mitt andra hem! har spenderat mina sommrar där sen jag föddes thihihihihihihihihihihihihi buuzziiit!!! saknarej förresten! <3

2010-07-16 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0