kändes nyss som att jag hade på mig sånna där fluffiga mys strumpor.. men jag var barfota.

hejhejhallå, nu har jag och josefin återvändigt hem igen efter att ha åkt runt i jannas bil och trevlat oss lite. säger man återvändigt förresten? återvänt heter det nog, låter mer normalt.. iallafall så vare roligt att träffa lite av josefins andra kompisar. jag har ju alltid kännt att jag inte riktigt passar in i deras fjortis flum, men nu med josefins lite mognare kompisar (om man får säga så, förlåt ni andra) kändes det lixom lite mer "normalt" typ. iallafall så tänkte jag och josefin att vi kunde ta och ragga upp någon film eller någonting, jag är egentligen sugen på äventyr. tyvärr är man inte 18 så man har ju föräldrar som begrensat än, heeeej jag vill till fkp (a).





DET GILLAR VI! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0