1 juni 2010

godmorgon, hehe.. vaknade för någon timma sedan och har faktiskt varit ganska duktig sedan dess. jag har mailat min lärare om provet, börjat läsa igenom kemin, hittat min engelska bok och pluggat lite engelska och så har jag satt på en tvättmaskin. fortsätter jag i det här tempot lär jag få grymt mycket gjort idag! dock känner jag att jag inte klarar så mycket mer nu utan mat i magen så jag funderar på att ragga med mig angelica till chili så vi kan dela på en pizza. vore inte helt fel med en pizza på balkongen, och varför inte en liten tripp till ett solarium kanske? ett lätt sätt att bränna en hundring i onödan.. inga problem. nejni, nu har jag haft en tillräckligt stor vilopaus, dags att sätta igång med engelskan igen då. tackohej!



förövrigt så sitter jag här i min "nya" bikini, känner att det är dags för sommarlov snart lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0