alway look on the bright side of liiiiiife, dudududududududuuuuu!

NU.. är jag äntligen utvilad! måste ha haft någon slags sömnbrist kvar från det hektiska schmat i falköping, hehe. kollade nyss på termometern och det är övöer 18 grader och klockan är bara 9, heeeej shorts väder och solning idag. fuck gymmet, instängd kan jag vara imorgon. hääääärligt! jag har ju börjat få slut på varma "vår" kläder. iof kommer jag antagligen behöva det på måndag kväll, då det är dags för 9E reunion. bra att någon äntligen tog tag i snacket! så nu ska vi iallafall grilla och chilla vid rösjön, hej jag behöver köpa typ en hoodie eller nån varm tröja? har verkligen ingenting sånt.. inte bra. förövrigt är jag hungrig igen jag åt ju en meeeeega middag igår, iof var det 14 timmar sen (ja, jag har sovit i 14 timmar, haha!).




checka sexy pics på klassen HÄR.

nu ska jag ragga 9e:are, käka lite och sedan berätta om den tredje konstiga drömmen i rad.. wierd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0