bara för att vara lite ond ibland

solad och fin, utan någon skillnad från innan sitter jag och väntar på baba som bokar biljetter. imorgon blir det som sagt falköping, och självklart åker vi med 6 tåget så jag är där riktigt tidigt. eller så är det för att pappa ska jobba? madde och oliwer kommer iallafall och möter mig med ett extra fritidskort vilket gör att jag kanske klarar av att åka hela resan till och från falköping på 10 kr. det vore ju inte helt fel för min plånbok, hehe. förövrigt är det dags för lite jordgubbar nu innan jag ska ut och köra sommarens andra löppass, det får förskylningen tåla för nu fasiken ska jag bli vältränad!



visst ser det gott ut?



jag tänkte lixom att jag kan passa på och sukta er och mig själv lite medans jag väntar på pappa så jag är riktigt galet sugen när jag väl får äta, hihi. hare bra, utan jordgubbar! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0