borta bra men hemma hos madde bäst?

kom hem från falköping vid nio tiden idag tror jag det var, riktigt skönt att träffa folk igen! man känner verkligen av den stora skillnaden med falköping och sollentuna.. folk är lixom sociala på ett annat sätt i falköping. det är lixom i rampen eller på nått annat ställe där "alla" är och man kan umgås. dessutom umgås alla med alla på ett helt annat sätt! sjukt härligt verkligen och det ger hela staden nån slags trygghet och en grym stämning på något sätt. typ det som gör att jag diggar det mer och mer i falköping.. men grejen kanske är att vi får inte uppleva det på samma sätt, vi volleybollare. istället för att umgås med andra så tränar vi ju. vi får se vad som händer nästa år iallafall.. jobbig gungbräda.

nu är det nog dags för mig att hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon för ett möte och sedan ännu ett senare på dagen. hehe, känner mig så sjukt viktig när jag säger möte, därför jag kallar återbesök på synsam för möte... så alla vet lixom! kan ju förresten passa på att visa er alla vad Marcus gjorde idag, hehe:



schmaaales framtid för min del! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0