can there be sex without politic?

jag har skrämts av tre saker den här morgonen, först var det när jag blev snurrig för jag reste mig för fort så jag höll på att ramla i trappan. sedan var det det sura smset jag fick helt i onödan. och nu nyligen så skrämdes jag av regnet som piskade mot rutan. hoppas det blir bättre väder imorgon då det är dags för bröllop.

jag har spenderat morgonen med att titta på tv, alldeles för mycket sex & the city en morgon verkar kunna få mig känna mig ganska hjärntvättad. så jag har börjat fundera. hur stor skillnad är det egentligen på carries sex kolumn och en vanlig blogg? hon behöver bara skriva ett inlägg om dagen, men annars är det i stort sett samma sak. det finns ju faktiskt bloggar om allt; sex, mode eller bara konstiga drömmar och tankar. det som känns ännu mer konstigt är att carrie försörjer sig på sin kolumn och att skriva böcker, men just nu känns det som att jag kan tänka lika mycket som carrie och jag kan skriva precis lika bra som henne.. efter lite mer träning. så varför bor inte jag i new york? varför finns det inte en spalt som heter sex & the city i the new yorker där jag skriver? och varför tänker jag alldeles för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0