ellen är omogen, tyvärr är jag smittad... man blir som man umgås

bakningen är färdig och tårtan blev väl kanske inte direkt som jag hade tänkt mig, väldigt ellen style, HEHE. allt gott man kan tänka sig blandat i en stor deghög iallafall, men vacker poesi á la Faggy on the top.


för er som inte ser så står det "Bajs baby" på den, hehe. först var bananen stor och hård...


..efter att ellen hade haft en liten trevlig stund med den slaknade den dock.



menmen, den var god iallafall! någon som vill smaka så är det bara att svänga förbi, tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

Hhaha åh herregud! :P

2010-06-14 @ 19:10:49
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: haha de du ;) över 20 :O haha

så säger jag det till dig med . jag är blåst aja :D

själv då ? =)

2010-06-15 @ 23:12:06
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0