en halvblind funderare

var nyss nere i tvättstugan och funderade då på ifall jag skulle börja ha ett "dagens ord" som beskriver min dag, istället för att jag ska skriva långa onödiga inlägg om saker fom folk faktiskt inte bryt sig om. men efte ett tags funderande kom jag fram till att det antagligen inte skulle fundera, mitt ordförråd är inte tillräckligt stort! antagligen skulle ord som bajs, snogg, bäst och sol användas första veckan och efter det skulle jag inte kunna komma på fler ond. kände bara ni när jag skulle komma på ord att det faktiskt tog lite stopp efter sol. så tyvärr så får ni läsare läsa om mina dagar ett tag till måste nog utveckla ordförrådet lite först. med dennt högst onödiga fundering känner jag att jag vill önska er alla en god natt! sitter förövrigt med en sönderbruten tandborste i min mun. bra hanna!





herregud nu blir jag lite rädd.. kände under hela inlägget att det började bli svårt att se och att bokstäver försvann och flyttade sig lite hipp som happ och nu ser jag knappt nånting. tittar jag på det jag skriver ser jag inte vissa ord och ja allt ser bara kaos ut nu. är nog dags för mig att sova. bmina ögon blir säkert fyrkantiga snart! hjjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0