fagfkpmelike

vet ni vad jag glömde berätta igår, om en liten chock jag fick.. när jag satt på tåget och sov så väckte konduktören mig för att titta på min biljett. när jag ser mej om lite smått yrvaket ser jag dennis m sitta brevid mig. haha, trodde jag hallucinerade först, men när jag såg honom sitta och ta egobilder blev jag säker på att det va han. iallafall så åkte han med mig till skövde, bytte där till tåget i falköping och gick av i falköping. och tydligen så är han visst härifrån! fatta vilken chock jag fick.. jag som trodde alla stora bloggare var från stockholm? madde berättade sedan att de hade gått i samma skola osv. en riktig falköpings bonde från grund och botten verkar han vara iaf. gött mos!


tihi, syns nästan på bilden... och syns det på bilden i inlägget under att jag inte visste vad jag skulle ha på mig och tog det första jag kom på, hehe? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0