flowercampower

när jag ändå hade lånat marcus mobilkamera för att ta kort på chokladen kände jag att jag kunde prova den lite till. faktiskt helt okej bilder för att vara en mobilkamera. tillskillad från bilderna man kan ta med min (astrids mammas gamla) mobil, hehe. dags att köpa ny mobil, kanskeeee?



jag har alltid tyckt att de här blommorna är sjukt fina och bestämde mig för att jag ville ha de på mitt bröllop första gången jag såg dem, nån gång när vi precis hade flyttat in i det här huset för vad är det, typ tio år. tänkte att jag skulle ta mina kunskaper som lars theng har gett mig och försöka artbestämma den här blomman. allt för ett perfekt bröllop. när jag gick och funderade tänkte jag att jag kanske ska sätta lite krav för mitt framtida bröllop, det är ju trots allt det som sätter livsstandarden hehe. vera wang klänning, rosa små fina blommor, stora vita och rosa blommor och massa fint kanske? eller varför inte nån annan dyr designklänning och ett klassiskt bröllop med stora röda rosor i massor? det är kul att drömma iallafall...





lite sommar är det, trots det dåliga vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0