för trafik som gäller essinge leden så står det en bil i höger körfält

en ny dröm i natt då, riktigt mysko att jag kommer ihåg mina drömmar varje natt. pappa säger att det är för att jag sover för mycket, vet inte riktigt vad jag tror om det. iallafall så vaknade jag i natt vid kvart i 5 någonting av att jag låg och grät. jag drömde att alex hade dött. min första tanke när jag vaknade var typ "jag ville inte att han skulle försvinna och speciellt inte på det sättet", dvs. jag trodde min dröm var sann.

kommer inte ihåg speciellt mycket utav drömmen mer än att jag hade kvar en tröja som var alex som pappa tog ifrån mig och klippte sönder. han sade att "man måste ju komma över det någon gång, precis som när mormor dog" (min mormor lever).. så började han berätta om hur mamma och pappa hade bråkat på någon fest de hade haft någon gång efter mormors död och att han tyckte det va oartigt mot gästerna att mamma var ledsen eller nått sådant. usch, jag tycker inte alls om den pappa som var med i den drömmen. tur att pappa är i stortsett tvärtom.



jag smsade angelica vid fem tiden när jag fortfarande låg vaken och hon svarade direkt att hon oxå var vaken. blev riktigt glad utav att hon svarade, hon hade oxå drömt typ en mardröm, och hade vi varit i falköping vet jag precis vad som hade hänt. vi hade lagt oss och sovit tillsammans, men först antingen satt på en film eller fikat. mys som fan brukade vi ha! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0