går bambi på hal is fortfarande?

sitter naken i badrummet och ska precis hoppa in i duschen, men jag kom på att jag kan ju faktiskt fråga er en sak! jag och pappa ska hitta på någonting tillsammans ikväll eftersom vi är själva hemma, resten är på olika fotbollscuper. vi funderade på att gå på bio, men vet ingen rolig film som vi vill se? någon som har filmtips för mig och pappa? och förresten, han är som en liten pojke ibland så var inte rädd att skriva nått "barnsligt". när vi gick i stan från hans jobb berättade med en femårings glädje att det brukade vara en iskana på ett ställe han visade där han och hans kompis brukade tävla, han tillade dock att hans kompis är bättre än honom på det. kan ni tänka er två medelålders män i kostym tävla på en iskana? kanske ska ta och kolla på bambi på hal is?





Kommentarer
Postat av: lisa

just nu har jag frågestund på min bloggeliblogg, kolla in och ställ en fråga eller två vettja!

2010-06-19 @ 15:26:28
URL: http://fjantlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0