glasshjälpermotallt

heeerregud! gick ner för trappan för att hämta glassen som jag skrev om och gissa vad som händer halvvägs ner... larmet går! fy fasiken vad rädd jag blev .. sitter här i sängen och fick panik ont i huvudet och har fortfarande hjärtklappning. knäppa pappa som larmade in mig, är i värsta chock tillståndet nu. usch, jag får nog ta två glassar istället så jag återhämtar mig lixom! sen kom jag på att jag inte har berättat för allmänheten att jag antagligen ska till falköping imorgon. åker dock hem redan onsdagkväll, men det ska ändå bli super kuligt! synd att inte alla volleybollare är där bara :/ men ska bli grymt gött att träffa madde som jag har saknat som satan. och även lilla oliwer och resten av alla sköna lirare i falköping, hehe. nej, sola va det !


det är inte lite jag gillar de här brudarna lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0