göttans väder

sitter just nu på en solig frukostaltan och har käkat massa frukost, snart är det nog dags för lite melon oxå. riktigt härligt väder idag igen, in you face ellen.. jag sa ju att vi skulle trotsa vädergudarna! idag får vi se vad som händer, kanske tar en liten mini mini jogging runda med pappa innan jag kör mitt hop pass. eller så softar vi sönder i solen ett tag först, känner att min bränna är mer är lovligt borta.. inte bra! håller sig vädret såhär är jag säkert back on track snart, men annars kanske det är dags att börja betala för solningen igen? så man vet att man får nååågot resultat.





SOMMAR SOMMAR SOMMAAAAAAAR! lalalaaaalaalaaaalalaaaaaaaaaaa..

kommer snart ett inlägg där jag berättar om gårdagen och victoria och daniels bröllop. g'day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0