håll upp händerna för stureplan

chachaaa!
känner mig lite smått nyvaken efter att ha snoozat sedan klockan 7, haha.. när som helst är det dags för mig att springa iväg till tandläkaren. efter det blir det antagligen en tripp till stan, det är ju fint väder och jag är lite små sugen på att bara komma iväg nånstans! egentligen borde jag plugga, men fyfan, det kan man väl göra i eftermiddag? jaja, istället för att sitta här och skriva gojja ska jag kanske ta och borsta tänderna som en galen jude så de inte har någonting att klaga på? förresten.. tänk om de vill att jag ska ha tandställning? de ska kolla på min tand som de drog ut sist, och den nya tanden är lixom snurrad nästan ett halvt varv.. inte bra !


kanske ska skaffa sånt här en gång för alla så slipper man tandläkare sen.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0