her intention is not falling to the floor, hon har bara träningsvärk i magen

just nu känns allt som en tävling och jag tror jag kommer förlora en del. men att prioritera är nog allt i det här fallet, dock vet jag inte på vad. är det lönt att kämpa för någonting man inte tror man kan klara på grund av någon annan, eller är det bättre att satsa på de målen men själv har full kontroll över? men ska det verkligen vara så, att man bara satsar på det som man har kontroll på och inte det som känns viktigt? man måste ju våga chansa också, eller är det bara dumt? haha, massa tankar på olika saker blandat i en text där jag inte konkret kan säga vad det handlar om blir ganska luddigt, tur att åtminstonde jag själv fattar.. eller jag tror jag gör det?

trött som fan är jag, det är ett som är säkert. därför avslutas kvällen meeeed.. en låt som jag har haft på huvet ett tag nu och som jag gärna skulle vilja kunna sjunga utan att det skär sig i öronen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0