it's a bag in box, it's a bag in the box..

sådärja, nu är jag hemma igen! mötte upp pappa på hans jobb vid 5 tiden och var lite med honom, han köpte bland annat en väska till mig (tack pappa!). fick den för att jag städade min lägenhet själv i falköping, han hade ju lovat att jag skulle få någonting. haha, det var så sjukt när jag hittade väskan på oasis blev jag fett glad för den är lite lik min älskade mulberry väska som jag fortfarande sörjer att jag inte har råd att köpa. men någon gång i livet ska jag köpa den, det ska jag! punkt slut lixom. iallafall så gillade jag den, sen när jag gick på stureplan påväg till pappas jobb gick jag ju förbi mulberry butiken, så jag var ju bara tvungen att hoppa in och titta på väskan. blev helt tårögd över att jag inte kunde få den istället, haha, men som sagt.. någon gång ska jag äga den väskan!


i wish..

tänker faktiskt inte lägga upp bilderna jag tog på väskan för de gör verkligen inte rätta för väskan.. eller hur är det man säger? väskan ser iallafall helt plastig och konstig ut på bilderna så sorry people. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0