jag kanske ska bli kock? skulle ni äta min mat då?

asså jag måste bara fråga er om en sak jag har funderat på länge nog nu. typ alltid efter att jag har ätit nått onyttigt (typ nu, när jag småäter min tårta hela tiden!!) så känner jag att jag måste äta nått nyttigt efteråt för att få bort smaken och känna mig lite bättre. fick precis stor lust att äta en tomat lixom, är det här verkligen normalt? asså är ni läsare oxå så, eller äre bara jag som inbillar mig själv att det jag har ätit blir liiiiiite nyttigare om jag äter någonting nyttigt efteråt? kanske var därför jag fick ett galet infall att lägga en banan på tårtan, eller vad tror ni?




vacker tomat jag måla, hahaha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0