kamerakvinnan ... da da da daaaa!

kom precis på en sak.. jag vill ha en kamera! egentligen så har jag redan en, men den är typ seg och konsig och jag gillar inte den alls av någon anledning. jag vill ha en kamera som tar bra bilder, även i lite sämre ljus och som helt enkelt är grym! funderar på att kolla på den som Kenza har, hon verkade ju så galet nöjd med den.. men vi får se. ellen kom iallafall med den här kameran som tips:



wooooow, en guldkamera! hehe, är det någon som har hört någonting om den här kameran eller vad tycker ni om den?

funderar även på att kolla på den kameran som ellen har, som hon tycker är bra. tyvärr kommer hon inte ihåg vad den heter så den får jag kolla på senare. tackohej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0