keep dreaming, keep keep dreaming in looooove!

jag hade en sjuk dröm om vattenland inatt igen! vad är det för fel på mej, haha, är jag sååå sugen på att bada? iallafall så var jag där med alla rig 93or och det var lite likt drömmen igår, men ändå inte. mar var i en liknande slags grottta som igår men i början åkte man í typ sånna tekoppar som finns på grönalund (fast i vatten). efter ett tag så slängdes man ur dem och in i vattnet där det fanns snurrande plastplattor (de såg ut som sånna som finns i badhus ni vet?). plastplattorna gav sjuuukt mycket fart och man flög fram i vattnet. efter det kommer jag inte ihåg så mycket utav hur det såg ut, men jag kommer ihåg att jag gjorde den här vattensaken två gånger. jag har faktiskt ingen aning om med vem jag var första gången, men då hade jag klätt av mig och hade bara bikini på mig. dock så hade jag inte mina bikinitrosor på mig när jag kom "ut" och skulle gå upp ur vattnet. istället hade jag på mig ett par stringtrosor, och för att ge er lite extra information så var det exakt de trosorna som jag hade på mig jag drömde om. så jag valde iallafall att "åka" vatten grejen en gång till med tog då på mig kläderna innan och tog med mig alla rig 93or. dock blev jag ju självklart dyngsur när vi landade i vattnet efter tekopparna.. och någonstans där ringde min klocka. som vanligt!



kanske ska åka till skara sommarland i sommar för att bli av med mina vatten drömmar? eller iof är det inget fel på dem, känns bara mysko när jag vaknar, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0