konstig tanke lista *tankelista, hej jag är bäst på att särskriva!

  • jag har man
  • ellen köper jordgubbar för 150 kr
  • familjen pettersson har just nu ingen toalett (HEHE!)
  • jens glömde passet när han skulle hem till sverige efter ett år i usa
  • jag är trött och måste packa inför imrn
  • midsommar spenderas på eknö med familjen + gamlingar... lame, men kanske lite mys.
  • jag vet inte vilken mobil jag vill köpa
  • det har nyss slagit mig att vem som helst kan läsa min blogg.. tok!
  • tiden går snabbt som fan, men ändå långsamt.. 14e mars känns nära och avlägset.
  • jag är trött igen, ännu mer nu.. därför ska jag sova
  • godnatt!



bara lite random.


jag har en husband. husbandet spelar på, fullt och vräkigt på bakgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0