live your life, cuz you're gonna die one day.

hemma efter låååångt gympass jämfört med våra entimmaspass i fkp, men de va bra av oss. kände att det fick bli lite lungt idag, måste lära mig hitta maskinerna osv. alltid svårt med nya gym. jag och ellen fortsatte med det nyttiga och åt nån dinkelsallad och lax till lunch, mycket duktigt känner jag. har inte varit så här hälsosam på länge, hehe. iallafall så bröt jag all nyttighet när jag kom hem och såg att vi hade gottis choklad, som vanligt. det är faktiskt en stor fördel med att bo själv, jag köper inte hem massa onyttig skit som man äter sen när man blir sugen. men kolla på den, ser den inte typ perfekt ut?


kärlek. det måste ha varit någons vilja att jag skulle vara onyttig, annars hittar man inte sånt här i godisskåpet. inte så här goda grejer iaf. sry ellen, det räckte inte till dej btw (a). kööööp den här chokladen, sjukt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0