när du har sommarlov..

vågen som har varit väldigt stabil ett tag har nu börjat tippa åt både det ena och det andra hållet. värmen påverkar i stortsett lika mycket som nya dåliga vanor och högre krav. den osynliga bekräftelsen jag kände att jag fick innan är borta, även fast den var högt omedveten hjälpte det mig mycket. vet att det finns viktigare saker att hålla i balans i livet än just det här, dock betyder det mycket för mig på något sätt och det stora skillnaden har fått mig att tappa greppet lite. jag har lovat mig själv om och om igen att försöka släta ut det och börja om på nått, dock är det svårare än vad man tror. känns som vågen tippar när som helst, och det är inte åt rätt håll. eller det beror väl på hur man ser det, jag tycker det är rätt på ett sätt så det kan rätas ut sen.. men jag vet oxå att vågen inte står så snett som jag tror. vi får se vad som händer. men det sviktar, och jag vet vad det beror på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0