ön som alltid sover, eller hur var det?

godmorgongodmorgon!

kom hem från Eknö igårkväll runt elva tiden kanske, men efter att ha kollat på film och pratat en timma (exakt!) med Madde blev det sussa för mig istället för att blogga. tänkte dela upp bilderna från Eknö i två (kanske tre) olika inlägg för att inte få en super bildbomb, nummer ett kommer alltså här!


jag och oscar på håkans båt påväg till eknö.. lätt att se mot solen, hehe, china power!



jens kom och hämtade oss på fyrhjuling med flak, somvanligt!



typ lite såhär såg det väl ut när vi kom.. har dock varit mycket bättre väder de andra dagarna! haha, såg nyss att man ser vår sjöbon på den här bilden (tror jag?) jag tror iallafall att det är den som är längst till vänster.. men får väl extra fråga pappa kanske.


marcus och oscar var duktiga och rensade gäddorna pappa fick upp..

nu är jag sjukt hungrig faktiskt, så det är nog dags för mig att äta lite. tänkte kanske ta och försöka träna idag, får se hur det går med förslkylningen. har lixom haft "astmaandning" och konstig hosta i över nån vecka tror jag nu.. inte bra! tänkte förövrigt tjöta på mor min så jag får ta mig en liten tripp till falköping idag till på onsdag/torsdag morgon, vore kul som fasiken! PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0