puss på angelica

under gårdagskvällen kom lite blandade känslor fram, men i helhet var det en bra kväll tycker jag. sandigt och skummigt värre kan jag bara berätta för er som inte var där! trots lång dusch är jag fortfarande sandig och helt torr på kroppen pga skummet. kan berätta mer om kvällen senare och även lägga upp lite bilder från förfesten hos chanel. nu har jag iallafall lite bråttom, tåget går klockan tre och sofia kommer och hämtar min datan klockan två och jag måste städa och packa. hehe, bra hanna! därför blir det iallafall inte mer bloggning förrens jag kommer hem, kanske vid 7 tiden ikväll eller någonting sånt. cyaaaa!



Kommentarer
Postat av: Angelica paula

pussssssssssss saknar dig <3

2010-06-14 @ 01:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0